Bitter Tears - Sick Week, 2023 - www.holleyefi.se

Sick Week, 2023

- Bitter Tears

Bitter Tears - Sick Week 2023 - www.holleyefi.se

Heads up! Nu är det saker på gång igen!

Den 12-17 februari körs återigen drag and driveeventet Sick Week i Florida, USA, och bästa chefen Stefan Brillko Gustafsson är med och försvarar sin titel sedan förra året!

Stefan drar med sig ett gäng och åker över den 9 februari. Fredagen den 10 ska det köras tester på Bradenton. Sedan Drag Week, som Stefan tyvärr blev tvungen att bryta pga motorhaveri, har motorn renoverats och en ny konverter av senaste sort från Greg Slack  ska monteras. En starkare kardan ska också sättas på plats.

Målet är att köra lite försiktigt så att prylarna håller då bilen ska skeppas hem så att Stefan också ska kunna köra Sveriges egna drag and driveevent Street Week i sommar, men förhoppningen ligger ändå på 6,5-tider. Frågan är, kommer Stefan slå sitt personbästa från Drag Week på 6.52?

Fler svenskar på plats

På banan kommer också Micke Westberg dyka upp med sin feta Chevrolet S10 samt Sami Toivonen och Mats Appelgren med en gammal Camaro. Vad Micke har gjort med sin S10 sedan Drag Week återstår att se. Det ska bli spännande att se hur tight  det kommer att bli mellan Micke och Stefan den här gången! Även Micke Borggren kommer dyka upp med sin Volvo 245a.

Sick Week - Tom Baileys Drag And Drive Show!

Sick Week, skapat av föraren till världens snabbaste gatubil, Tom Bailey, presenteras av Gear Vendors och körs mellan den 12-17 februari på banor runtom i Florida. 350 av USAs snabbaste gatubilar tävlar under fem dagar där medeltiden för de fem olika banorna läggs samman efter sista tävlingsdagen. Förarna ska också ta sig mellan banorna på en förutbestämd rutt med sina tävlingsbilar. Olika checkpoints ska också prickas av på vägen.

Förra året var första året för Sick Week, och Stefan blev då den första svensk att vinna ett större drag and driveevent i USA.

Datum och platser för året

12 februari - Registration and Testing, Orlando Speedworld
13 februari - Tävlingsdag 1, Orlando Speedworld
14 februari - Tävlingsdag 2, Bradenton Motorsports Park
15 februari - Tävlingsdag 3, South Georgia Motorsports Park
16 februari - Tävlingsdag 4, Gainesville Raceway
17 februari - Tävlingsdag 5, Orlando Speedworld

Tävlingarna startar klockan 15.00 (9am) varje dag (med reservation för felskrivning). För mer information du klicka här eller på bilden nedan för att komma till Sick The Mag. Jag kommer också att uppdatera vår facebooksida med aktuella streaminglänkar för varje dag tillsammans med en liten notis om hur det går. Missa inte det!


Tillbaka i USA

Converterbyte - www.holleyefi.se

Torsdag kväll (den 9 februari) landade Stefan med gänget i USA med siktet på att försvara titeln i Sick Week! Under fredagen väntade några testrundor på Bradenton för att känna på den nyrenoverade motorn och se till att allt fungerade som det skulle. Det blev några repor med analyser och påföljande justeringar. En insikt man fick under dagen var att den nya convertern från Greg Slack blev för tight och det beslutas att den gamla skulle sättas tillbaka. Bumpen är också något som strular lite och när fredagens tester på Bradenton är avklarade kunde man konstatera att det fortfarande fanns mer att göra. Siktet ställdes in på att köra några tester till efter besiktningen på söndag.

Trots visst missnöje med resultatet av fredagens tester körde Stefan ändå ett pb på 100m med 1.10 i 60-fot. Han höll i i 3.15 för att släppa av och glida över mållinjen med 4.35/147mph.

Lördag

Nållager till knutkorset ... - www.holleyefi.se

Lördagens planer var att byta tillbaka till den gamla convertern, montera den nya lite större kardanen, tvätta, putsa, serva och packa. Bytet av kardanen gav dock en liten snabb skrämselhicka då man upptäckte att ett nållager till ena knutkorset hade gått sönder under fredagens körning! Ibland ska man ha lite tur i oturen också. Det var när kardanen gick sönder under Drag Week som motorn tog rejält med stryk då varvskyddet inte hängde med. För att inte tala om allt som kan gå fel om en kardan får för sig att sprätta runt i hög hastighet…

Men! Den här gången var dock ingen skada skedd, förutom att knutkorset fick bytas.

Söndag

Söndagens test gav en 60-fot på 1,09! - www.holleyefi.se

Registrering och testning på schemat! Den gamla convertern är tillbaka. Bilen sticker iväg rakt och fint och Stefan får en tid på 4.24/167mph på 201 meter (och 1.09 på 60-fot!) med avsläpp efter 3.6 sekunder! Det tidigare PB på 201m låg på 4.23 men det var samma repa som knutkorset gick på Drag Week. Det ser verkligen lovande ut och humöret är på topp! Bumpen är fortfarande lite strulig, men det är något man är inställd på att ha fixat till måndagens tävling på Orlando Speed World.

Söndag - Bitter Tears Corvette är besiktad och klar för test - www.holleyefi.se

Dag 1 - Orlando Speedworld

Dag 1 - Sick Week 2023 - www.holleyefi.se

Måndag morgon och killarna anländer till Orlando Speedword laddade till tänderna. Med en förhoppning om en revansch för Drag Week och med en önskan om att än en gång få hålla i bucklan från Sick Week lägger man in en tuff mappning på bilen med siktet inställt på ytterligare pb till bagaget. Killarna i kommentatorbåset påtalar igen och igen hur perfekta väderförhållandena är. Med dagen framför sig finns bara fantastiska möjligheter!

Dramatik
Först ut av svenskarna rullar Michael Westberg med sin S10. Han drar iväg men kommer snett och släpper av och får en sluttid på 8.24/112mph. Snart därefter dyker Stefan upp. Även hans första start för dagen lämnar lite mer att önska. Bilen hoppar och studsar i starten så han slår av och rullar igenom banan i sakta mak med en sluttid på 17.69. En stund efter Stefan rullar David Schroeder ut på starten. Han drar iväg och kraschar sin bil fullkomligt! Tack och lov kliver han ur utan större skador, garanterat lite blåslagen och mörbultad, men i övrigt hel.

Schroeder - Sick Week 2023 - www.holleyefi.se
Roine meckar packbox - Sick Week 2023 - www.holleyefi.se

Tom Bailey sätter ribban
Tom Bailey är också tidigt ute på banan och sätter ribban när han går i mål med 6.24/188mph efter att han slagit av en bit innan mål. Micke kör sin andra repa som stannar på 5.65/209mph, en tid han kommer nöja sig med för dagen. Stefan hinner också med en andra runda i den tidiga körningen men har än en gång lite problem när han ska iväg. Dock får han ändå en tid på 6.59/210mph, men han är allt annat än nöjd. Däckskaket i bilen har också gjort så att en packbox lossnat på yoken/medbringaren i bakaxelklumpen. Planen blir ändå att försöka hinna med en runda till under dagen.

Sista repan för dagen
Efter ett antal timmar, mängder av saneringar och avklarade repor av andra grupper kommer Stefan ut på banan igen! Vid start hör man att något inte stämmer, han inte får till laddtrycket men drar iväg ändå. Stefan lämnar in ett tidkort för dagen på 6.55/217mph. Med den tiden blir han tredje snabbast över mållinjen för dagen men med högsta sluthastighet. En liten överraskning i form av Brett LaSala, som kör en grön Ford Mustang -12 i klassen Modified (Grupp C), klämmer sig emellan Tom Bailey och Stefan med en tid på 6.52/212mph.

Problemen Stefan hade i sista starten berodde delvis på att han hade slut på kolsyra. Kolsyran används för att kontrollera laddtrycksstyrningen samt att skjuta ut skärmarna. Men det skulle också visa sig att turbon gick sönder. Det blev en sen kväll på banan.

På väg mot nattsömnen
Man hade ju kunnat tro att problemen skulle vara över där, men på vägen till hotellet blir de stoppade av polisen. Tack och lov fick de åka vidare med bara en varning, men väl vid hotellet har det blivit något fel med bokningen, så det finns inga rum lediga. Stefan och hans co-driver Roine får därmed spendera natten i bilen …

Måndagens race kan väl därmed sammanfattas med en hel del strul och en hel del väntan. I bästa fall så har man allt det avklarat nu så att veckan i övrigt smiter på utan större problem!

Sammanfattning
I Unlimited ligger Tom Bailey på 1a plats, med Stefan och Westberg strax därefter. Vad gäller tiderna ligger dock Stefan på en 3dje plats och Micke Westberg på en 4de då Brett LaSala klämt sig in efter Tom Bailey. Sami Toivonen ligger efter första dagen på en 9onde plats i Street Race 275 (grupp K) med siffrorna 9.372/137mph och sin röda Chevrolet Camaro -67. Han gjorde ett redigt snyggt hjullyft när han begav sig ut! Mikael Borggren hade en del bekymmer, men lämnade till slut in ett tidkort med siffrorna 7.49/168mph. Han ligger på en tredje plats i gruppen Modified, efter Brett LaSala och Cleetus McFarland.

Stefan Brillko Gustafsson stoppas av polisen - Sick Week 2023 - www.holleyefi.se

Dag 2 - Bradenton Motorsports Park

Så drog tävlingens andra dag igång och Micke Westberg var snabbt ute på sin första runda där han fick tiden 6.54/209mph. Snart därefter rullade Stefan fram för att köra ett pb på både 201m och 402m med tiderna 4.20 och 6.43/218mph! Vilken härlig känsla! Dock lämnar han av passargerardörren mot slutet av banan vilket ju var mindre bra. Det går inte att göra en till repa innan dörren är på plats igen, och det skulle visa sig vara ett lite större projekt än vi åskådare kanske trodde från början. Stefan låg med tiden 1a i tävlingen, men Bailey hade inte kört än och Micke skulle snart komma ut och göra en ny repa.

I sin andra körning för dagen drog Micke av en tid på 6.40/210mph! Han klämde sig därmed in före Stefan med en otroligt liten marginal! Tom Bailey fortsatte länge att lysa med sin frånvaro och Brett LaSala, som under måndagen överraskande klämde sig in bland topptiderna, fortsatte att hålla sig väldigt nära måndagens tider vilket gör att han just nu inte längre är ett direkt hot i striden om tävlingens "over all"-vinst.

Dörrskada - Sick Week 2023 - Dag 2 Bradenton Motorsports Park - www.holleyefi.se
Dörren lagad och på plats igen! - Sick Week 2023 - www.holleyefi.se

Resten av dagen
Micke nöjer sig med sin 6.40-tid och Stefan och gänget spenderar resten av dagen med att försöka lösa problemet med dörren. Det fanns möjlighet att hitta originaldörrar, men dessa hade såklart en annan passning. Stefan skulle ha en specifik glasfiberdörr från Hairy Glass, vilket försvårade det hela. Efter ett antal timmars funderande och jagande efter en bra lösning, valde killarna att lämna banan för att, efter att ha prickat av dagens checkpoint, fortsätta turen förbi The Home Depot för att handla på sig lite ”bra-å-ha”-prylar. Sedan spenderade de en sen kväll på hotellparkeringen med att laga skadorna. Med hjälp av bland annat motorvärmen från en av hyrbilarna och en hårblås limmade de ihop dörren som nu äntligen sitter på plats igen! Grymt bra jobbat grabbar!

Resultat efter dag 2
Tom Bailey skulle sent om sider komma ut på banan för att göra ett slirigt försök på en repa som slutade på 10.48. De har sedan meddelat att de bryter tävlingen på grund av problem med drivlinan!

Så efter andra dagens körningar ligger Michael Westberg på en 1a plats med en medeltid på 6.48/210mph före Stefan med sina 6.49/218mph! På tredje plats i klassen Unlimited finns Scott Mueller med en Ford Window Coupe från -34, men hans tid efter två körda dagar ligger på 8.65/142mph. Han är således inget direkt hot mot våra svenska förare!

Med tre dagar kvar har vi en supertight toppstrid mellan två svenskar. Vi pratar här en drag n drivetävling i USA med 350 anmälda deltagare! Än är det lång tid kvar tills mållinjen är passerad, men det finns alla chanser i världen för två svenskar på pallen. Blir det då Stefan eller Micke som står längst upp?!

Sami Toivonen, som gör otroligt snygga hjullyft med sin röda Camaro -67, ligger efter andra körda dagen på en 7de plats i kategorin Street Race 275 med medeltiden 9.30/143mph. Ledaren i den klassen är William Lujan med sin röda Ford Mustang -90 och medeltiden 8.52/160mph.

Mikael Borggren kämpar på i sin Modifiedklass och har efter två dagars körning en 3dje plats med medeltid på 7.20/184mph. Brett LaSala leder med 6.54/214mph före Cleetus McFarland som har tiden 6.74/214mph.

Checkpoint Dag 2 - Sick Week 2023 - www.holleyefi.se

Dag 3 - South Georgia Motorsports Park

Så är en dag på South Georgia Motorsports Park till ända och en ny racedag på Gainesville Raceway närmar sig med stormsteg. Gårdagen blev en riktig nagelbitardag och tidkortet som till slut lämnades in av Stefan kom från den absolut sista repan som kördes på banan för den här dagen.

Något är galet med Michael Westbergs bil - Sick week 2023 dag 3 - www.holleyefi.se

Det är något som inte stämmer med Mickes S10!
Den här morgonen var inte A-gruppen Unlimited, med Micke och Stefan och gänget, bland de absolut första ut på banan, men när det väl var deras tur var Michael Westberg som vanligt snabbt ut på sin första repa. Många var vi då som höll andan en stund då det kom oroande rök från hans bil. Micke drog skärmarna på mitten av körsträckan och stannade alldeles intill muren strax efter målgången där han blev stående en liten stund. Vi fick dock snart veta att det bara var en slang till växellådan som hade lossnat och att han snart skulle vara tillbaka på banan! Tack för det!

Stefan hoppade första köromgången och när han väl kommer ut lite senare får han en dålig repa med tiden 6.99/186mph. Det skulle visa sig att tryckröret till turbon hade lossnat.

Tryckröret till turbon har lossnat - Sick Week dag 3 - www.holleyefi.se

Ribban höjs!
Medan Stefan lite senare gör sin andra repa för dagen och landar på den ännu sämre tiden 7.60/134mph efter avsläpp, gör även Micke sin andra, och även sista, repa för dagen med tiden 6.46/218mph. Med det höjer Micke ribban för veckans insatser när det kommer till fighten om första platsen i Sick Week! Stefan måste få till en bättre tid att lämna in om han inte ska förlita sig på ruggigt bra resultat resten av veckan.

Stefan vänder om och kommer tillbaka. Tiden för den tredje repan blir i alla fall bättre; 6.559/216mph, men det är fortfarande inte tillräckligt bra. Den tid som vi jublade över i början av veckan håller inte längre måttet efter Mickes 6.4-repor. Skillnaden kan se liten ut för ögat, men ute på banan är det mycket tid som ska köras ikapp. Speciellt om motståndaren fortsätter hålla samma snabba tider som tidigare under veckan.

Tiden för dagens körningar börjar dra ihop sig och vi som vet vad som står på spel står och trampar i förhoppningen om att Stefan ska lyckas hinna tillbaka för ytterligare en repa innan dagen är slut. Och tack och lov ser vi honom snart rulla fram mot starten igen! Där står han och väntar och drar till slut iväg, som sista bil för dagen, och avslutar med tiden 6.551/198mph. Det ska visa sig att trycköret till turbon än en gång släppt, men vid det här laget är det lite för sent att göra något åt det för den här dagens resultat. Stefan lämnar in det sista tidkortet för dagen och får därmed en sammanlagd snittid på 6.51/211mph efter tre dagars tävlande, vilket lägger honom på en andra plats efter Michael Westberg som ligger på toppen med sina 6.47/213mph!

Parkeringsmeck dag 3 - Sick Week 2023 - www.holleyefi.se

Kvällens meckande
Stefans problem under dagen var laddtrycket vilket gjorde att han också släppte av på två av sina körda repor. Dels var det tryckröret som inte ville sitta på plats på grund av rörelser i turbohuset och slangklämmor som var lite för breda, men sen hade man också råkat ha av en koppling till luften vilket också bidrog till tappat laddtryck. Som avslut på dagen lyckades Stefan också snubbla på den lagade dörren som därmed också gick sönder och behövde lagas igen ...

Kvällen spenderades i vanlig ordning meckandes på hotellparkeringen, men den här kvällen var besvikelsen större än tidigare kvällar.

Resultat
Efter onsdagens körningar ligger alltså Michael Westberg 1a med sin snittid på 6.47/213mph och Stefan tvåa med sin på 6.51/211mph. Onsdagens nagelbitare fortsätter därmed med höjd intensitet under torsdagen! Vi har två svenskar i toppstriden där båda förarna måste göra sitt absolut allra bästa, antingen för att behålla sin ledning, eller för att ta ikapp förlorad tid! Ur publik- och tävlingssynpunkt kan man ju bara ärligt säga att det gör allt ännu mer spännande!

Även Micke Borggren kämpade hårt för att få till en bra tid för dagen. Det var många repor som inte ville fungera som önskat, men efter avslutad dag ligger han ändå på en andra plats i sin grupp Modified med snittiden 7.58/180mph. Före honom finner ni Brett LaSala med tiden 6.70/214mph.

Sami Toivonen ligger kvar på sin 7de plats i gruppen Street Race 275 med sin genomsnittstid på 9.10/146mph.


Dag  4 - Gainesville Raceway

Gainesville. Banan som var lite besvärlig även förra året. Micke Westberg lyckades göra en ”one and done” på 6.452/216mph, men för Stefan skulle det ta 4 rundor innan han till sist fick en okej tid att ta med sig till fredagen.

Justeringar - Dag 4 Sick Week 2023 - www.holleyefi.se

Första repan
När Stefan rullar fram till starten är han laddad som sjutton för att ta hem en riktigt bra tid. Han ger sig iväg men repan blir inte alls som planerat. Han får rejäla däckskak och bilen slänger och kränger. Han får släppa av direkt efter start och rullar sedan sakta genom banan där klockan slutar på 13.09/66.55mph.

Andra repan
Stefan väljer att byta bana men andra repan ut liknar väldigt mycket den första. Däckskaken är så kraftiga att bilen till och med gör ett fyrhjulslyft en liten bit ut. Han släpper än en gång av och rullar långsamt ner för banan. Klockan stannar på ungefär samma som vid den första repan; 13.10/59.91mph.

Packning av skärm - Dag 4 Sick Week 2023 - www.holleyefi.se

Tedje repan
Starten blir något bättre, men inte mycket. Den här gången är det ändå så pass att Stefan kan hålla i. Bilen rör sig dock farligt nära mittlinjen, men tack och lov håller han sig på rätt sida! Han rullar i mål på 7.56/191mph. Med den tiden kliver LaSala in på en andra plats och Stefan trillar ner på en tredje i totalen.

Efter andra repan hade Stefan snopet nog också fått veta att banan skulle stänga en halvtimme senare redan, en timme tidigare än planerat. Efter tredje repan vet han samtidigt att han behöver köra en repa till så han snor runt så fort han bara kan och rullar in och parkerar i uplinen, 8 minuter innan de har sagt att de ska stänga.

Fjärde repan
Fjärde repan går bilen iväg betydligt mycket snällare och tiden stannar till slut på 6.561/223.21mph. Tiden tar honom tillbaka till en andra plats, men tyvärr är han väldigt långt ifrån Mickes första placering. Den tid han måste köra in för att ta igen det han förlorat är alldeles för stor. Hastigheten i Stefans sista repa är dock veckans snabbaste och ett personbästa för Stefan!

Gainesville Raceway - Dag 4 Sick Week 2023 - www.holleyefi.se

Vad hände?
Torsdagmorgon har Stefan och gänget bestämt sig för att köra en ”all-in”-dag på strippen. Man behöver öka insatsen för att också öka chansen till en riktigt bra tid och en fortsatt kamp om tävlingens 1a placering. Man väljer därför att lägga en riktigt tuff mappning, men tyvärr är inte banan med på noterna. De tre första rundorna ut skakar man däck och kränger trots att man minskar mer och mer på effekten. Inför sista repan väljer man till slut att lägga in en betydligt snällare mapp och man fyller också däcken med lite mer luft. Tiden landar då på 6.561/223mph.

Tanken under dagen var också att man skulle hinna med att köra flera repor, övertygade om att man skulle kunna få en bättre tid, men då man blev meddelade att banan skulle stänga en timme tidigare än sagt fick man helt enkelt också packa ihop och lämna tidigare än beräknat.

Dagens resultat
Efter torsdagens race ligger Michael Westberg på en 1a placering med den genomsnittliga tiden 6.47130/213.91mph. På andra plats kommer Stefan med sina 6.52600/214.48mph. 3a i totalen är Brett LaSala med sin snitttid 6.75980/213.62mph.

Mikael Borggren ligger på en andra plats i gruppen Modified med snittiden 7.60630/180.52 efter Brett LaSala. Efter Borggren ligger Bob Hess Jr på 7.71880/177.43 med sin Ford Mustang -82.

Sami Toivonen ligger kvar på sin 7de plats med snittiden 9.10830/147.60.


Dag 5 - Orlando Speedworld

Orlando Speedworld - Dag 5 Sick Week 2023 - www.holleyefi.se

Fredagens körningar avslutades på samma bana som allt började det här året; Orlando Speedworld, eller Sick Orlando World som man sade under Sick Week. Gruppen Unlimited med bland andra Michael Westberg och Stefan Gustafsson var först ut på banan. Micke, sin vana trogen, är snabbt ut på starten och han gör som han gjort hela veckan. Han drar iväg på en rak och stabil repa och klockan stannar på 6.435/216mph! Med det säkrar han också vinsten i Sick Week 2023!

Stefan rullar ut
Kort efter Micke rullar även Stefan ut på banan. Tyvärr har han svårt med greppet även nu, så han slår av och rullar långsamt i mål. LaSala kommer ut strax efter och kör en tid på 6.96/210mph, vilket betyder att Stefan måste ut igen för att behålla sin andra placering.

Och han kommer tillbaka. Även den här gången ser man tendenser av däckslag i spåren han lämnar bakom sig, men det går ändå relativt rakt och fint hela vägen i mål! Tiden landar på 6.887/205mph och säkrar Stefans andra placering!

Haveri
Vi sitter dock och hoppas och väntar på att Stefan ska vilja göra en repa till för att slipa på sitt snitt för veckan, men får tyvärr beskedet att bilen har gett upp. Andra växeln i lådan är trasig och turbon är slut, liksom bakdämparna. Även kolsyran är slut, vilket i och för sig kändes som det minsta problemet i sammanhanget. Med en andra placering säkrad och minimala möjligheter att både ta och tappa en placering är det inte mödan värt att lägga jobbet på att riva, så Stefan lämnar in sitt tidkort från andra repan för dagen och får därmed en slutsnittid för veckan på 6.59820/212.67mph.

Slipade tider
Under veckan har Stefan ändå satt flera nya personbästa:

  • 201m 4.20,
  • 402m 6.43,
  • Sluthastighet 223mph

Resultat
Efter fredagen titulerar Michael Westberg sig som årets "over all"-vinnare i Sick Week, samt vinnare i gruppen Unlimited med en snittid på 6.46400/214.42mph med Stefan Brillko Gustafsson som Runner-Up  i båda kategorierna med sin snitttid 6.59820/212.67mph.

Brett LaSala avslutar veckan som trea i "over all" och med en vinst i gruppen Modified med snittiden 6.74380/213.44, före Mikael Borggren som får en genomsnittlig tid på 7.56620/180.75mph.

Sami Toivonen behåller sin 7e plats i gruppen Street Race 275 och avslutar veckan med tiden 8.575/155mph vilket ger honom snittiden 9.00160/149.18mph för alla fem dagarna.

Besvikelsen över att inte få ta hem första vinsten är stor men ibland räcker det inte riktigt hela vägen. Den här veckan var Micke bättre! Förmodligen kommer det ta ett tag innan Stefan känner glädjen över sin andra placering, men vi andra är grymt stolta över hans och övriga svenskars insatser i Sick Week 2023. Av 344 tävlanden, kan vi se 3 svenska namn bland topplaceringarna. Det är grymt imponerande!

Kuriosa
Lite rolig fakta är att både Mickes och Stefans snittider under Sick Week ligger i topp 5 för vad någon någonsin har kört! Även det är ruggigt imponerande!

Runner Up och vinnaren av Sick Week 2023 - www.holleyefi.se

/ Tezz - Februari 2022

Inför och under Sick Week 2023

Two Swedes Are Worlds Fastet SickWeek Competitors Overall! But Who Wins?

This Duct Tape 6 Second Corvette Just Layed Down The Weeks Fastes Run Ever Of All The Racers

Day 3 SickWeek, The Hunt For First Place In The Six Second Corvette

Door Comes Off In 218mph!!? Carnage For The Corvette. Day 2 Of Sick Week

Inför och under Sick Week 2023

Wow, 6.55 On The Corvette SickWeek Day 1                                                         

Test n Tune 6 Second Corvette Is Going Faster And Faster & Eric Yost Is Aiming For The Moon               

6 Second Corvette With A “Tiny” Issue ... SickWeek Bound!                 

One Spicy Unit!! Worlds Fastes SickWeek Corvette Winner Is Back To Protect The Title!

Totalsumma:
    Till kassan
    Tillagd i varukorgen